joi, 13 septembrie 2012

noutate editoriala - Cartile Elena Francisc

 

Cu amabilitate va anuntam ca incepand de azi la cartile Elena Francisc puteti comanda titlul : Trupul meu, pamantul meu. Practica vindecatoare a arheologiei somatice de Ruby Gibson.

Toate poveştile noastre, ale acestei vieţi şi ale tuturor celorlalte, sunt turnate în energia corpului. Durerea, boala, dependenţele, diferitele tipare repetitive care ne dictează viaţa în mod inconştient, întreaga noastră karmă, toate încărcăturile transgeneraţionale, toată experienţa noastră ca fiinţă care a ales, acum mult timp, călătoria încarnării, toate pot fi accesate şi aduse în Conştienţă deschizândmemoria fabuloasă a Corpului. Tot ceea ce am fost vreodată, este Acum. Iar partea din noi care trăieşte permanent în Acum, este Corpul.

Titlu «Trupul meu, pamântul meu.Puterea vindecatoare a arheologiei somatice> de Ruby Gibson

 

format finit    130 x 200 mm     

nr. de pagini  360+1pg color              

hartie volumetrica 60gr sau volumetrică Creamy 55

copertă policromie, plastifiat mat, mediaprint 250gr, lăcuire selectivă pe ,  numele autorului, titlu, subtitlu si logo de pe coperta 1 si poza centrala

ISBN 978-973-1812-55-7

Prêt de vanzare cu amanuntul 43 ron.

 

www.elenafrancisc.ro

www.calatoriainimii.net

www.transpersonal.ro

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite: